Sunday, October 2, 2011

aku baru tau....♥

selama ni dok tanya la..mcm mana depa dok taip2 status kat fb siap ade simbol2 love bagai...btol la org cakap, malu tny sesat jalan..mmg sesat dan...dah la sesat, lambat plak tu..tp hari ini, malam ini...aku sudah kembali ke jalan yg asal...sudah up..dah tau cam na nak buat benda alah tu sume...

testing..testing....

♥...tadaaa...!♥♥..tadaaa...tadaaa...amekaw ♥♥♥♥♥...nah nah...tak cukup lagi....♥♥♥♥♥...nah!!!!!...geram ni...geram ngan kelambatan dan kebodohan diri sendiri...

so, untuk entri ni, nk bersimbol je...lepas geram...mesti byk org cakap, aku ni lmbat...biaq pi la..

last but not least....☺ ☻ ♥ ♦ ♣ ♠ ◘ ○ ◙ !

2 comments:

  1. Kalau kak Ati lambat, Liza tak tu apa2 sampai la ni. Psst, camna buat love2 tu? Huhu... Buat entri khas utk Liza yang lagi lmabat ni...

    ReplyDelete
  2. done bebeh...kim salam kat adam..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat