Wednesday, August 11, 2010

...empat...

1 RAMADHAN 1413...sekejap je rase dah datang balik bulan puasa...rase mcm baru je lepas sambut raye. First day puasa, mestilah exited. Cuma rugilah skit coz tak blh pegi terawikh...cuti..Kakak ckp nak puasa thn ni..adik pon nak kuaca...die pon..

Ramadhan yang terakhir?...bunyi cam takutkan..bukan takut cuma belom bersedia..banyak lagi dosa2 yang tak terampun. Harap2 ramadhan thn ni lebih byk peluang untuk buat ibadat..tadarus..tiba2 terasa diri ini terlalu kerdil di sisimu Ya Allah..

Ya Allah ya tuhanku..berilah aku peluang untuk aku menjadi seorang anak, isteri dan ibu yang baik..dan berilah aku peluang untuk menjadi seorang muslimah yang sejati..kau panjangkan lah umurku Ya Allah..untuk aku terus beribadat dan menghambakan diri kepadamu...hanya engkaulah tempat aku memohon dan berserah..Amin

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

heartbeat